Sunday, January 15, 2012 | By: WR

PAPA BY PAUL ANKA


Semasa dlm perjalanan ke sekolah pagi tadi saya cuba membuka stesen radio IKIM seperti selalu. Dalam masa 30 minit perjalanan ke sekolah, sambil memandu saya akan mendengar radio IKIM. Selepas mula mendengar radio IKIM saya memang tidak memilih stesen lain lagi. Tapi pagi tadi stesen radio IKIM TIDAK dapat keudara dalam kereta saya. Apa sebabnya saya pun tak tahu...
Jadi saya pun mula menekan stesen radio lain. Tiba2 saja dari stesen Traxx fm kedengaran lagu ini..... PAPA oleh Paul Anka... aduh.. hati saya cukup tersentuh... senikatanya amat memilukan.. dulu2 saya memang peminat Paul Anka.. tapi skrg dah tgl semua itu dan hanya minat ceramah2 macam ceramah ustaz Azhar saja... tapi layan la pulak yg ini...

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails