Wednesday, September 24, 2008 | By: WR

Bila Guru Berniaga...

Bayangkan sebuah Bilik bernama bilik guru yang sepatutnya tempat guru membereskan tugasnya selain dalam bilik darjah.... dipenuhi buku-buku latihan pelajar dan alat bantuan mengajar.... TIBA_TIBA bertukar menajdi sebuah Pasar Lambak atau Pasar Borong yang dipenuhi segala macam barangan.. tambah-tambah apabila hari raya akan tiba tidak berapa lama lagi....kuih raya ada.... pinggan mangkuk ada.... cadar ada.. kasut ada..dan pelbagai barangan lagi.... Tapi itu semua berlaku di sekolah mana? Tak pastilah saya.. Saya hanya membayangkannya sahaja..

2 Dari Kacamata Orang lain:

yusofsipan said...

Di sekolah saya pun berlaku juga keadaan macam tu tapi takler teruk sangat, masih terkawal.... tegur jugak cikgu2 saya tu.... dengan penuh kemesraan lagi.... hehehe

farahiyah said...

selamat hari raya. di sekolah saya jual biskut n kerepek je. tak ade yg lain.

thanks add saya dlm blogroll awak. nanti saya add awak.

Related Posts with Thumbnails