Friday, April 17, 2009 | By: WR

PAGOLA

Semasa temu janji klinik O&G pada14 April lepas di HUSM, saya tertarik dengan satu pemandangan yang cantik. Sebuah pagola dengan tumbuhan hiasan menjalar yang cantik. Daunnya lebar dan bunganya berwarna PURPLE. Tapi dalam gambar ni xnampak bunganya. Saya mengmbil gambar ini dari jauh. Maklumla ada sepasang suami isteri berehat dikerusi yang terdapat di bawah pagola itu. Jadi saya segan juga mengambil gambar dari jarak dekat. Saya berangan-angan untuk membina satu di rumah saya....

6 Dari Kacamata Orang lain:

cikguyusof said...

mmg cantik wan, bole ler buat di rumah satu, buat cantik2 tau!t saya dtg bertandang...

WR said...

yer la cikgu sop, nanti datang rumah saya bleh la bawak isteri-isteri tuh berteduh bi bawah pagola tuh.. nyaman je kan

mantan said...

cantik tu. letak bunga n letak tanaman makanan, menarik jugak

kembara kelana said...

nyaman wan ? nyaman? kalau cikgu usop datang dengan isteri isterinya berteduh kat pagola tu...nyaman?

labu labu...
lepas tu isterinya ada meeting di bawah pagola..lepas meeting wan tengok pagola dia senget sikit...jangan buat pasal labu...jadi aku nasihatkan eloklah kau datang kat sini ambik aku...kita gi dua orang...tentu tak terjadi apa apa kat pola wan tu...apamcam...[ probok lagi...]

hahahaha...saja buat wan senyum

sejak akhir ni wan pun dah jadi kaki usik jugak yer...dah pandai nyakat yer...

Cikgu Chun said...

Dulu masa blajar kt UPM, antara pokok yg sesuai diletakkan kat pergola ialah pokok bunga kerak nasi (sory, nama saintifiknya dah lupa). Bunganya bau wangi, mesti bertambah nyaman!

Puteri Azizul said...

memang cantik dibuat pergola, tapi di rumah saya hanya ada pokok yang berbunga purple je tapi pergolanya tiada hanya melilit ditiang je.

Related Posts with Thumbnails