Friday, June 5, 2009 | By: WR

ANAKNDA WAN FATIHAH

Semalam dapat sms dari anak saudara Wan Fatihah mengundang ke majlis hari jadinya. Sejak pulang dari Serawak ( beliau mengajar di sana) beliau nampak riang bersama suami. banyak cerita lucu yang dibawa terutama tentang perbezaan cara bercakap dan tentang kehidupan seharian. Memang la.. amat berbeza. Beliau mengajar di sebuah sekolah rendah bersama suaminya. Sekolah Kebangsaan Sebemban Betong, Serawak. Sudahpun membeli sebuah kereta supaya senang bergerak. Sebelum ini suaminya telahpun mempunyai sebuah kereta ( waja ) namun ditinggalkan di rumah adiknya.

Kebetulan tarikh hari lahir dia sama dengan tarikh hari lahir anak lelaki saya Mohd Zul Ariff. Tapi saya tidakla meraikannya dengan jamuan. Cukup ayahnya mengajak makan di luar ( Restoran Gemilang ) Juga saya sempat membelinya sebuah Kek Harijadi.. Adiknya pun faham.. katanya dah besar2 ni malu la buat majlis hari jadi macam masa2 kecik..

Berbalik pada anaknda Wan fatihah.. rezekinya belum ada... sudah 3 tahun kawin tapi belom dikurniakan cahaya mata.. Sabarla ye..

Selamat Hari Jadi Kak Tihah ( Nama manjanya )

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails