Tuesday, October 20, 2009 | By: WR

ANALISIS PEPERIKSAAN PERCUBAAN NEGERI TERENGGANU

Semalam kami bertiga GKMP Bahasa, GKMP Kemanusiaan dan GKMP Votek bersama lain2 GKMP dari sekolah seluruh Terengganu dipanggil oleh JPN untuk satu taklimat tentang analisis Peperiksaan Percubaan negeri Terengganu. Bilangan semua yang terlibat hampir 600 orang.

Kami sampai dalam pukul 9.45am di BPTN Terengganu, marang. Singgah sarapan di restoran berdekatan BTPN. Selesai makan, terus ke BPTN malangnya kenderaan penuh sesak terpaksa la kami letak kereta di luar kawasan BPTN. Penat juga la berjalan kaki masuk ke kawasan BPTN dan dewan besarnya terletak agak jauh ke belakang.

Acara bermula dalam pukul 10.30am dengan ucapan Ketua Sektor Sains JPNT dan Ketua Sektor Akademik JPN Tn Haji Zubir Embong. Dari apa yang dibentangkan mereka menaruh harapan bahawa keputusan SPM 2009 mungkin akan "mengejutkan". Biarlah saya biarkan perkataan mengejut itu menjadi teka teki.... boleh jadi mengejut menurun atau mengejut meningkat. Hehehhee.... suspen kan.

Selepas makan tengahri kami diarahkan untuk terus ke dewan lagi kerana Pengarah pelajaran Negeri pula akan berucap.... majlis berakhir dlm pukul 3.45 pm.

Tunggulah tahun 2010... keputusan sebenar akan tiba jua....

1 Dari Kacamata Orang lain:

Anonymous said...

cikgu, periksa spm dok agi keputusan 'ngejut doh... ehem... ehemm...kita tunggu...

cikgu ct

Related Posts with Thumbnails