Sunday, December 13, 2009 | By: WR

KELAS TAMBAHAN

Sejak semalam saya masih mengadakan kelas tambahan untuk pelajar2 5EP. Selasa nanti mereka akan menduduki peperiksaan Kertas 1 dan rabu kertas 2.

Oleh kerana kantin tutup saya menyediakan sedikt makanan untuk pelajar2 saya. Semalam saya beli je nasi bungkus sorang satu. Kami berbincang dan menjawab contoh soalan sampai pukul 12 .30 thari. Hari ni saya buatkan sandwich saja..... habis la 2 bungkus roti untuk 12 pelajar saya yg hadir. Jumlah calon sebenar ialah 16 orang.. Yang tak datg tu.. ntah la.. buat apa kat rumah...

Esok hari terakhir kelas tambahan..

3 Dari Kacamata Orang lain:

izakhairi said...

Assalamualaikum dan salam kenalan dari sis,

itulah namanya pengorbanan...guru bukan sahaja berkorban tenaga tapi wang ringgit, moga pengorbanan yang diberi mendapat balasan yang setimpal...cikgu adalah seorang guru yang mempunyai semangat yang kental...

cikguyusof said...

mudah2an usaha yg gigih itu menghasilkan natijah yg cukup bermakna buat wan dan pelajar tsb....

WR said...

terima kasih izakhairi.. selamat berkenalan

begitula harapan seorang guru, semoga anak didik berjaya cikgu yusof..

Related Posts with Thumbnails