Friday, September 30, 2011 | By: WR

EKSPEDISI BERKAYAK SMKKB 2011 - izinkan saya menumpang berbangga


Pada 27 Sept2011 yg lepas, majlis sambutan kepulangan peserta ekspedisi berkayak SMKK.Besut telah diadakan di Kompleks Kuala Besut. Ekspedisi bermula di Pantai Bukit keluang ke Pulau perhentian. Walau bagaimana pun yg hadir hanyalah pengetua, PK HEM dan beberapa guru. Maklumlah masa persekolahan. Takkan nk dtg semua warga sekolah.Gambar menunjukkan Ketua ekspedisi cikgu Aznan Abas.. Seramai 30 peserta terlibat.
SMK K.Besut mmg terkenal dengan pencapaian cemerlang dlm kokurikulum. Oleh kerana saya org baru dalam keluarga SMK K.Besut, saya merasa janggal untuk menumpang gembira berlebih-lebihan.. nanti ada pula suara2 yg mengatakan, senang2 je saya dapat nama. Sedangkan aktiviti ini sudah lama dirancang oleh org2 terdahulu. MUDAH SAJA.. Saya sekarang adalah sebahagian dari SMKKB, dan walaupun byk aktiviti yg telah dirancang sebelum kedatangan saya, IZINKAN SAYA MENUMPANG BERBANGGA ( bukan menumpang glamour). Saya bangga dengan kebolahan guru2 terlibat yg berjaya mengurus ekspedisi ini. Bukan calang2 org yg dpt menyempurnakannya..

Pengetua mengalungkan karangan bunga untuk ketua wakil pelajar.... TAHNIAH

2 Dari Kacamata Orang lain:

yusofsipan said...

tahniah!!!!

WR said...

Amboi dah lama tak melawat, tetiba bagi tahniah.. terima kasih ckgu sop

Related Posts with Thumbnails