Thursday, July 26, 2012 | By: WR

NYARIS TERBABAS....

Malam semalam ialah HARI MENGANTUK SEDUNIA.... belum solat tarawih saya dah tak tahan ngantuk... kdg2 terlelap... semenjak dua menjak ni.... ( umur pun dah bertambah ) ketahanan mula merosot.. tak boleh berjaga lama.. penat dan mengantuk... ) Pagi tadi sindrom mengantuk masih ada namunmujurlah ada keje yg nak dibuat sehinggalah masa pulangdan naik kereta....

Naik je kereta... mata jadi sangat2 berat.... saya terfikir jugak nk berhenti dan melelapkan mata tapi kat mana nk berhenti? dalam berfikir2 itu rupa2nya saya betul2 TERLELAP... apa lagi... kereta saya sedikit terbabas dari jalan raya dan apabila saya tersedar segera saya memaut stering membetulkan kereta..
TAK LEPAS2 dari mulut saya beristighfar.... Begini rupanya kalau dah mengantuk..... selepas insiden itu mata serta merta menjadi SEGAR... Ya Allah...syukur... takda apa2 berlaku...

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails