Wednesday, July 18, 2012 | By: WR

PERKHEMAHAN PERDANA BADAN BERUNIFORM 2012

Bertempat di kem Sri Kluang.... Cuma pelajar-pelajar tingkatan 1 dan 2 terlibat. Maklumlah skrg ni sedangfokus ke akademik la pulak.... PMR dan SPM semakin hampir...  Lepas mesyuarat guru dan jamuan pulut durian saya terus ke Tapak Perkhemahan. Pelajar dah dapat khemah masing2.. saya paling risau pelajar perempuan. Malamnya di kawasan rumah saya hujan diikuti kilat dan petir.... saya terus menghubungi guru2 di tapak perkhemahan kalau2 hujan lebat.. nanti khemah pelajar dimasuki air la pulak.. mujur la hujan renyai2 saja di sana... Pagi ini selepas kelas pukul 10.15am saya teruske tapak lagi.... pelajar2 dah pun mengikuti aktiviti pagi ini iaitu MENDAKI BUKIT KELUANG.

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails