Friday, May 22, 2009 | By: WR

MUSIM NIKAH KAWIN DAH TIBA..

hari ini saya mencacat semua tarikh jemputan kawin yang diterima. Ada 11 kad semuanya. Yang suami pula ade 7. jadi 18 jemputan semuanya.. alahai... nampaknya cuti sekolah kali ini tak ada kerja lain la..

Sekarang pun saya tengah sibuk menolong anak sedara suami yg juga akan kawin tapi bukan pada musim cuti sekolah. Sebelum cuti iaitu pada 25 Mei ( Isnin ) Buat kecik2 saja la..

11 Dari Kacamata Orang lain:

chehassan said...

Lama saya tak make gulai di kelantan. Terkenang mcm2, sebab waktu kecil, orang tua saya suka buat make gulai ni, maulud nabi pun buat make gulai semeleh lembu, jadi pengalaman make hulai di kelate meme lain jika dibandingkan dengan tempat lain.

yusofsipan said...

ye la chehassan, musim kenduri kawen dah tiba ni layan jer la nafsu makan tu....hehe

Cikgu Chun said...

Kak Waruna,

Saya pun sama kak, dah dapat dah jemputan kawin dalam cuti ni. Biasalah, depa sume dok tggu cuti sek je, masuk je cuti terus buat kenduri kawin!. Saya dulu pun sama jugak...tggu musim cuti jugak. hehehe.

kembara kelana said...

wan

WR said...

ya ya.. apa tu kembara kelana?

Pendidikan Khas SK Parit Pinang Seribu, Muar said...

musykil jugak aku la... apa sebenarnya yg nak dibuat dek KK kat sini nie, tak kan ler nak ngayat si waruna ni pulak kan kan kan ......

labi said...

nengok wan...sapa yang mulakan

Anonymous said...

nak kena rotan la "orang tua" labu dan labi ni

Seri Suryati said...

anak cikgu waruna dah berapa org yang dah berumahtangga?

kembara kelana said...

wan oh wan...

WR said...

seri : saya belum dapat menantu. Lambat dapat rezeki.

kembara kelana oh kembara kelana

Related Posts with Thumbnails