Friday, November 27, 2009 | By: WR

HARI RAYA AIDIL ADHA / KORBAN/ HAJI

Pukul 8 am kami sekeluarga ke Mesjid Kg Pdg Luas utk sembahyang hari raya. Kemudian terus ke Lokasi "mengorbankan " lembu di Kg suami saya iaitu Kg Bukit Awang pasir Puteh kelantan. Setiba di sana rupanya dah cukup ahli tetapi penyembeleh je belum datang.

Lama jugak kami menunggu... kahirnya diberitahu penyembeleh itu singgah utk menyembeleh lembu di tempat lain.. Ramai yg merungu kerana ada yg potong Q...

Pukul 10.30 baru la bermula.. anak perempuan saya bersembunyi kerana tidak sanggup melihat..







2 Dari Kacamata Orang lain:

kembara kelana said...

awat hang tak panggil aku wan, aku pun boleh sembelih per...sian kau nunggu lama lama...

WR said...

pandai ke kamu sembeleh lembu kk? kalau tahu kamu pandai... sy import kamu dtg kg saya

Related Posts with Thumbnails