Thursday, November 26, 2009 | By: WR

MATAHARI DAH BERSINAR & RAYA HAJI




Syukur alhamdulillah. Matahari dah keluar dan bersinar. Tiada lagi rintik2 hujan. Bila saya jenguk keluar rumah ramai jiran2 menjemur pakaian di luar. Tapi masih lagi berjaga1 jaga kerana ramalan gelombang ke tiga akan datang..


Esok dah nak raya... semacam diberi peluang oleh Yang Maha Kuasa untuk persediaan raya , maka dihentikan HUJAN seketika.. boleh la balik beraya dengan ibu ayah saudara di kampung.
Tahun ni suami saya ambik bahagian "korban" di kgnya. (Pasir Puteh) Lepas tu petangnya baru la kami balik ke kg saya di Machang.

Semalam bandar Jerteh agak sibuk dan sesak orang membeli belah utk persediaan raya..
SELAMAT HARI RAYA KORBAN UNTUK SEMUA.

3 Dari Kacamata Orang lain:

yusofsipan said...

salam waruna,
selamat hari raya aidil adha!

WR said...

selamat hari raya aidil adha juga utk cikgu sop sekeluarga

padangdatar said...

salam aidil adha cikgu

izinkan saya jalinkan laman cikgu ke blog saya.

jika berkesempatan datanglah ke padangdatar

Related Posts with Thumbnails