Saturday, May 15, 2010 | By: WR

HAJAH ZALEHA

sungguh tak disangka2... sedang bersiap2untuk menghantar anak ke asrama sekolahnya, tetiba kedengaran loceng ditekan... Kerana sedang sibuk mengemas saya menyuruh anak saja melihat siapa yg datang.. Anak sulong datang sambil berkata " Kawan Mak'. Saya terus mengenakan tudung dan ke pintu depan... saya tidak cam langsung siapa yg datang.. dalam hati tertanya2 mungkin kawan sekolah lama atau... Walau bagaimana pun saya tetap menjemput tetamu suami isteri nai ke rumah... dek kerana saya seolah2 terpinga2 tidak mengenalinya, dia mengeluarkan sekeping gambar untuk ditunjukkan kepada saya.... tiba2 saya teringat sesuatu mengenainya. Saya terus menjerit
"Kak Ha!!!!! " Saya memeluknya dan memohon maaf kerana tidak mengenalinya... Dia ialah sahabat yang saya kenali semasa menunaikan haji pada tahun 2002. Kami tinggal sebilik semasa musin haji tersebut dan menjadi sahabat baik....
sungguh saya tidak menyangka.... akan bertemu dia lagi.....

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails