Tuesday, May 4, 2010 | By: WR

HARGA SEBATANG GIGI GERAHAM "BONGSU"

Sejak dua hari yg lepas.. gigi geraham saya meragam.. sakit dan berdenyut2. Tampalan yg dibuat 2 tahun lepas tertanggal.. Telah beberapa cara dicuba untuk menngurangkan rasa sakit sementara menunggu cuti sekolah untuk dicabut namun tetap tak berkesan...
Cara pertama ialah mengunyah daun pokok "ajaib" kesakitan berhenti seketika tetapi datang balik.... setelah 2 hari menggunakan daun pokok ajaib.. saya mencuba pula sejenis krim .. juga tak berhasil... Hari ini kesakitan tidak tertahan.. nak makan pun sakit... Mujur juga saya membawa "postan" setelah menelan sebji saya rasa "lega" seketika dan meneruskan P&P kelas 5EP...

Jam 1.30pm kesakitan berulang semula.... mahu saja menangis..... akhirnya saya menelefon suami dan pulang dari sekolah suami membawa saya ke klinik gigi.. Akhirnya gigi geraham bongsu dicabut jua.... walaupun sakit tetapi doktor masih boleh mencabut kerana belum membengkak...

Harganya? RM80.00... buat masa ini rasa kebas belum hilang... malam nanti tak tahu la selepas ubat tahan sakit hilang..

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails