Friday, January 13, 2012 | By: WR

BERTUAH DAN HEBATNYA WARDINA


"Sekali lagi selimut saya ditarik, seorang lagi lelaki bertopeng bertanya “Barang kemas mana?” Ikhwan berkata“Jangan sentuh dia, dia tak ada tudung” MasyaAllah, begitulah suami saya menjaga kehormatan saya. Dalam saat ini pun dia tidak mahu sesiapa pun melihat ‘hak’nya. Saya amat berbesar hati ketika itu. Maka kerana itulah luluh jantungnya melihat gambar saya dahulu di’post’ sesuka hati di alam maya. Kasihanilah saya dan dia. Janganlah buat begitu lagi ya? Pelihara aib orang lain supaya aib anda dan keluarga juga dijaga. Percayalah janji Allah itu benar, ini bukan janji manusia."

Disaat selebriti lain ( bukan semua ) berbangga mempamerkan "aset" sndiri.. Wardina begitu bertuah mempunyai suami yg begitu "ketat" menjaga kehormatan isteri.

Ya ALLAH kurniakan aku anak yg mempunyai jiwa seperi suami isteri ini...

2 Dari Kacamata Orang lain:

KuNanGKuNanG said...

slalunye media2 hiburan la yg suka ltk gambar dia dulu2 kan. harap mereka xkan keluarkan lg gambar wardina masa dulu..sian dia..

WR said...

Ye la... kdg2 mkcikpun xsuka kwn2 mkcik publish gmbr2 ms sekolah kat fb .. ms tu mmg xpakai tudung.. mcm mn nk bg mereka faham

Related Posts with Thumbnails