Monday, March 30, 2009 | By: WR

MESYUARAT PIBG KALI KE 17

Sebaik sahaja minggu pertama selepas cuti bermula, sekolah agak sibuk. Selepas Majlis Maulidurrasul, kami warga SMK Pelagat menjalani Kurus LDPpada sabtu lepas. Dan, hari ini satu lagi majlis diadakan iaitu Mesyuarat Agong PIBG. Majlis turut diserikan persembahan pelajar iaitu Nasyid.....dan.. Persembahan Dikir Barat
Kemudian, mesyuarat dijalankan. Seperti biasa kehadiran adalah agak baik walaupun tiada tokok besar yang dijemput kali ini. PPD yang hadir merasmikannya. Pada kebiasaannya sekolah menjemput Yang Berhormat Dato Idris Jusoh ( telah 3 tahun beliau datang ).
Pengetua pula agak sibuk kerana esok beliau akan berangkat mengerjakan umrah.

2 Dari Kacamata Orang lain:

chehassan said...

Wan, lama tak update blog. Mungkin sibuk. Harap sentiasa sukses di sekolah.

nicque said...

salam cikgu,

saya tertarik dengan kata2 dan pengisian blog cikgu.

saya perlukan bahan2 untuk dimuatkan dalam Buletin PIBG (akan terbit).

bahan berkait dgn PIBG, aktiviti2 (gambar & catatan) & artikel (isu berkait dengan PIBG).

untuk ini, saya sediakan untuk salah satu ruangan dalam Buletin PIBG...

saya harap cikgu dapat menyumbang gambar-gambar aktiviti (2008-2009) sekolah bersama ibubapa beserta catatan.

saya boleh dihubungi di talian 019-3382266 atau email ke nikbsna@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails