Saturday, December 31, 2011 | By: WR

BEG BARU

Beg laptop saya asyik rosak je... setakat ini dah 4 beg saya beli. Mula2 dulu saya beli beg acer. Memang cute dan cantik. Saya selesa bawanya ke sekolah atau ke tempat kursus. Namun akibat saya selalu sangkut kat bahu je dan tak menyandang atas belakang, talinya putus. Saya sgt sygkan beg tu... Jadi sbg ganti saya beli pula beg sandang yg saya jumpa masa jalan2 kat Langkawi.Ok juga tapi ianya agak besar dan talinya putus jua akhirnya. Semasa shopping kat KBMALL taHun lepas saya beli pula beg BROTHER walau hati tak berapa berkenan.. warna coklat tapi ia agak besar dan kurang sesuai untuk orang berumur macam saya.. Belumpun rosak saya dah mula jemu.. Lalu semsa menemani Nik Marhaini membeli mesin basuh di SENGHENG awal bulan disember ini saya ternampak beg BELKIN ini... nice.. saya sukakanya. Walau harga agak mahal tapi saya rasa berbaloi..

4 Dari Kacamata Orang lain:

bornfreekisx said...

cantikkk.....!!!!

yusofsipan said...

sori, keluar nama anak sy ler pulak, dia tak tutup google account dia la....

hehe

WR said...

hehe.. kecik2 dh ada acc.. anak cyber nih...

yusofsipan said...

kecik tak kecik jugak, thn ni naik darjah 5, dara sunti dah....

hehe

Related Posts with Thumbnails