Wednesday, January 21, 2009 | By: WR

MENCUBA LAPTOP BARU


Sudah lama dengar laptop yang ada webcam. Dengan laptop baru ni baru la tengok. Alahai sambil tu boleh pula ambil gambar sendiri. " jakun nye awak " Kata sorang kawan bila saya dan seorang sahabat baik ketawa melihat gambar kami dekat usb video device. memang la ini la kali pertama melihatnya. Anak sedara dah lama menggunakannya. Ada juga dia memberitahu tetapi baru ini la mengalaminya sendiri.

7 Dari Kacamata Orang lain:

Anonymous said...

salam cekgu... nk tau le ckgu incharge ape erk?? ict ke?? ni nak tukar2 idea klau boleh.. maklm le tk berapa pndai. n skola cekgu skola bestari ke?? sori brtanya...

CikguSepajo said...

Tahniah beli laptop baru ... laptop laju kerja kenalah lebih laju.

Anonymous said...

saya pun nak ucapkan tahniah jugak kerana beli laptop baru, wah berposing ler pulak cikgu depan laptop ye! Amik ler gambar bersama suami sekali...

WR said...

:) segan la pulak letak gambar situh.
Tera : saya bukan cikgu ict...tapi saya minat komputer. saya masih baru dan sedang belajar tentang computer. Saya GKMP teknik & Vokasional kat Terengganu nih dipanggil ketua Bidang.

Yela cikgusepajo, keje kena laju la ... seiring dgn laptop.

cikguyusof : malu la pulak. Saya dah banyak kali letak gambar tapi setiap kali saya tengok saya rasa segan. Pastu saya delete.

mantan said...

Waruna,
Webcam tu banyak gunanya.Bolehlah nanti buat "live-conference".

WR said...

oh ye ke cikgu wahab. Camna nak gunakannya. ajar skit

Anonymous said...

guna web cam menjimatkan juga dapat bercakap dan melihat wajah rakan jauh. saya selalu juga berinteraksi melalui webcam dgn rakan di UK sana.

Related Posts with Thumbnails