Tuesday, July 7, 2009 | By: WR

KEM KECEMRLANGAN AKADEMIK

Masuk saja bulan Julai, sekolah akan sibuk dengan pelbagai KEM Kecemerlangan akademik.
1 . Kem berkelompok Votek bagi SMK Pelagat akan diadakana pada 17 - 18 Julai 2009. Mata pelajaran dibawah bidang VOTEK iaitu Perdagangan, LK, Prinsip Akaun, Sains Pertanian dan ERT terlibat utk kem ini. Aturcara telah disusun dan segala keperluan telah diuruskan oleh S/U Votek. Ia akan diadakan di Pusat Ko Kg Raja. Seramai 70 org pelajar terlibat.

2.Semalam saya menghadiri satu mesyuarat di PKG Durian Burung KT untuk membincangkan Kem Kecemerlangan Mata pelajaran Sains Pertanian peringkat NEGERI. Ianya akan diadakan di Pusat Ko Bukit KOlam, Kuala berang.
Kem akan diadakan pada 24 - 28 Julai 2009 selama 4 hari. Pengisian dibincangkan dan seramai 4 orang pelajar bg setiap sekolah akan dipilih untuk menghadirinya. Bagi sekolah yg ramai bilangan pelajar diberi kuota yg lebih.

6 Dari Kacamata Orang lain:

IMANSHAH said...

biasalah dekat2 nak exam sibuk dengan program kecemerlangan

Cikgu Chun said...

Bagus lah negeri ganu ni...kat Johor ni x ada pun program2 macam tu! Slogan je "ONE STEP AHEAD". Ckgu2 Sains Pertanian nak dapat kursus pun susah. Bila kita tanya dia kata 2 tahun lepas dah buat dah...maklumlah kita ni baru mengajar kan... Saya cukup suka sistem pendidikan di Kelantan dan Terengganu, jauh beza dengan Johor dimana sy mengajar skrg ni. Tiap kali sy balik kg, macam2 sy dpt tengok kat sekolah...budak2nya bagus2.

P/S: Bila lah aku dapat balik ngajo kat bumi tercinta aku tu... best je nampak.

WR said...

eh cikgu chun orang mana ye?

Cikgu Chun said...

Kak Waruna,

Saya org Kelantan. Dok kat Bachok.

WR said...

oh! state-mate la...

kembara kelana said...

oklah tu cikgu wan

Related Posts with Thumbnails