Thursday, July 16, 2009 | By: WR

TEMU MURNI TINGKATAN 1, 2 DAN 4

Majlis temumurni antara guru dengan ibubapa tingkatan 1, 2 dan 4 dijalankan hari ini. Saya tidak dapat menjenguk ke majlis tersbut kerana sibuk dengan tingkatan lima. Sayang juga nak tinggalkan P&P tingkatan 5. Sukatan pelajaran ada sikit lagi belum habis. Jadi nak cepat2 habis untuk ulangkaji pelajaran tkn 4 pulak. Lagi pun tak lama lagi peperiksaan percubaan akan menyusul.

walau bagaimana pun saya terpaksa juga ke majlis tersbut pada pukul 12.30 kerana anak saya adalah salah seorang pelajar tingkatan 1. Jadi saya bertukar sekejap dari guru sekolah menjadi ibu kepada seorang pelajar. Kebetulan guru tingkatan adalah kawan baik saya Hjh Roslinah jadi anak saya tersipu2 semasa ditunjukkan keputusan peperiksaan pertengahan tahun yg lepas.

0 Dari Kacamata Orang lain:

Related Posts with Thumbnails