Friday, July 17, 2009 | By: WR

KEM KECMERLANGAN MATA PELAJARAN VOTEK 2009

Seramai 70 orang murid yang mengambil mata pelajaran di bawah bidang VOTEK menyertai kem yang diadakan di Pusat Kokurikulum Alor Lintang. Kami berkumpul diperkarangan sekolah sewal 7.15 pagi. namun ada beberapa orang pelajar yang datang lewat menyebabkan bas hanya bertolak pada pukul 7.50 pagi. Bermakna terlewat 20 minit dari jadual asal. Cik Noraini Muhammad sekalu Kem Komandan adalah orang kuat disebalik kem ini. Seramai 4 orang guru pengiring mengiringi pelajar ke kem tersebut dan saya turut serta kerana mata pelajran sains pertanian turut tersenarai. lain2 mata pelajaran ialah Prinsip akaun, perdagangan dan Lukisan kejuruteraan. Slot pertama selepas sarapan ialah Perasmian oleh GPK Pentadbiran, diikuti ceramah motivasi oleh Kaunselor sekolah Pn Hasmaliza Harun. Pda hari pertama pelajar diwajibkan memakai pakaian sekolah.Pelajar kusyuk mendengar ceramah motivasi..

Sebelah petang selepas solat Jumaat, ialah perbengkelan mengikut mata pelajaran. Ini adalah sebahagian pelajar saya yang mengambil mata pelajaran sains pertanian.
Selepas solat asar pelajar di ajak bersenamrobik dengan jurulatih Tn Hj Sabri Jannah Guru Pakar pandidikan seni sekolahkami.


Pelajar nampak seronok..


Sebelah malam ada slot bengkel mata pelajaran lagi....
Saya balik ke rumah jam 7.15 malam. pagi esok awal2 lagi akan ke sana lagi.. penat nya..

1 Dari Kacamata Orang lain:

IMANSHAH said...

penat tak pe cg waruna..nanti pelajar2 akan ingat sampai bila2

Related Posts with Thumbnails