Friday, October 10, 2008 | By: WR

Kenangan Lama

Malam tadi seorang kawan lama menelefon untuk mengucapkan Selamat hari Raya. Dia dapat no saya dari seorang kawan yang kebetulan terserempak di majlis kenduri kawin sedaranya.... Kebetulan pula Blogger Cikgu Yusof ada bertanya tentang kakak angkat saya dari Muar, Maka ingatan saya tentang kenangan lama ketika bersekolah di SEKOLAH MENENGAH TEKNIK JOHOR BARU dulu muncul semula.



ini adalah gambar bersama-sama kawan sekolah yang tinggal di asrama. Bergambar sebelum ke sekolah.... nampak KARTUn je....nak tergelak la pulak...




Ini pula bergambar di asrama bersama senior.Ini gambar ZAMAN P. Ramlee & Saloma.. hehehhe


Yang ini bergambar bersama ahli rumah BETA semasa Sukan tahunan Sekolah.... Saya mewakili rumah Beta dalam acara pecut 1oo m, 200m . Jugak lompat jauh. JUga membantu rumah Beta menjuarai 4 x 400m.

3 Dari Kacamata Orang lain:

Anonymous said...

bagus laa cikgu masih simpan gambar2 lama tu... Gambar2 lama simpanan saya semuanya dah takde, hangus terbakar semasa rumah orang tua saya terbakar pada tahun 2005 dulu. Cikgu ambil SPM pada tahun berapa?

WR said...

cikgu Yusof: sila berikan ID YM. Terima kasih.

Anonymous said...

yusofsipan@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails