Wednesday, October 8, 2008 | By: WR

SAMBUTAN HARI RAYA OLEH KELAB GURU

Kelab guru telah menganjurkan sambutan hari raya di bilik guru sekolah kami. Saya sedang mengajar di bengkel apabila menerima panggilan telefon dari GKMP Kemanusiaan untuk ke majlis tersebut. Majlis bermula pukul 10.00 pagi sedangkan saya habis mengajar pukul 10.20am.

Pukul 10.20 saya terus ke bilik guru, malangnya ruangan agak sempit menyebabkan keadaan kurang selesa. Makanan yang diletakkan dikerumuni guru-guru menyebabkan susah untuk mengambil makanan. Ingin saya beredar tetapi mengingatkan saya belum makan jadi saya terus menunggu sehingga GPK Pentadbiran menegur supaya mengambil makanan. Saya bersuara jugak mengatakan susah nak ambil makanan.

Selepas makan saya terus beredar untuk membuat persediaan masuk ke kelas 5EP.

3 Dari Kacamata Orang lain:

Anonymous said...

Pada hari ini sekolah saya mengadakan sambutan hari raya peringkat sekolah. Semua murid datang dengan memakai baju raya termasuk semua guru dan membawa kuih raya. Wah, comel2, cantik2 dan hensem2 semua!!! hehehe

Jam 8 nanti setiap kelas buat persiapan dan jam 9, marhaban dari kelas ke kelas akan diadakan yg disertai jugak oleh para guru. Orang Johor ler katakan..., tak tinggal dgn marhabannya! Hari ini kira habis dgn program beraya la dan kebetulan pulak hari ini Jumaat, sekolah tamat jam 11.50 pagi.

Anonymous said...

Kalau tidak keberatan dan kesalahan, boleh ke beri alamat email cikgu utk saya add dlm contact list YM saya? TK

WR said...

cikgu yusof : emel saya wanrusnah@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails