Thursday, November 27, 2008 | By: WR

DESTINASI PERCUTIAN YANG LALU

1. Percutian dalam negeri - Muzium Negeri Terengganu pada tahun 2008. Muzium ni terletak "on the way" to Taman Tamaddun Islam di Pulau Wan Man.

2. Percutian dalam negeri - Agroresort Setiu. Bermalam di Chalet yang agak terbiar. Lokasi chalet cantik di tepi tasik buatan. Anak-anak apa lagi asyik mandi di kolam.

3. Percutian ke Langkawi 2005 - sempat naik kereta kabel, serik tak mahu naik lagi.. gayat.....shoping sakan...

4. Sempena kursus di KL ( HOtel Esteen ) - 2006 sempat membeli belah di Nilai bersama keluarga.

5. Merendam kaki di kolam air panas Ulu Legong - Baling Kedah. 2008

6 Dari Kacamata Orang lain:

kembara kelana said...

waruna
blog saya ialah diari kembara kelana, saya stop sekejab update nya sebab beri laluan kepada alumni 1978 dimana saya menjadi bloggernya, kami akan gathering pada 13 dis ini di prime city kluang, johor. blog ppgb adalah blog sepunya yang saya cuba hidupkan untuk kawan kawan bersatu setelah terpisah. oh, satu lagi dalam entri laptop..rupanya kawan saya dua orang tu mamat dan bedah tu mengumpat saya le pulak, maka..maafkan mereka..nanti saya jumpa dia saya taulah apa nak buat. selamat bercuti,

farahiyah said...

Teringin nak pergi Masjid Kristal dan Taman Kesenian Islam. Tapi sekarang ni musim tengkujuh. Rasanya cuti ni, saya window shoping di KL je la.

WR said...

Usop : janganla awak apa2kan 2 orang sahabat kite tu. Jangan suruh saya jer maafkan mereka, awak pun kena maafkan mereka juga. Mereka berdua, awak sorang, nanti teruk awak dikerjakan.. tapi saya rasa mereka tu tak heran nyer dengan awak.. hehehhee

Zamrud :
Datangla ke Terengganu cuti bulan 3 nanti.

Anonymous said...

wah
ni dah p.o ni
yerlah mamat ucop dan seri tu..dimaafkan dan memang mereka berdua tu tak takut pun kat saya.. sebab duduk jauh.
ok waruna selamat malam

yusofsipan said...

tahniah! template blog waruna semakin kelihatan 'menarik dan menawan'...

memang betul kata waruna tu, saya memang tak heran dgn si kembara kelana tu, bior ler dia terus berkelana....hehehe

Anonymous said...

Cikgu yusof,
kembara kelana tu bimbang saya lawan tokei, berseri-seri blog dia namun saya tetap serisuryati.. Saya tak nak bersaing dgn sapa2.Dia sifu ICT saya. Jgn mare sop. Ckgu yusof, anak kecik sihat ke, dah pandai apa dah?

Related Posts with Thumbnails